AEGON Acente Online

 

Aegon Azure üzerinde çalışan Babonline platformu ile teklif sürecini 6 ayda %37 hızlandırdı.

Aegon Türkiye’nin dağıtım kanalı stratejisinin önemli bir kolu olan centeler ve brokerların müşteri ile temas noktalarında en doğru tavsiye verebilecekleri, fiyat teklifi oluşturabilecekleri, görseli güçlü ve web tabanlı bir programa ihtiyaçları vardı. Neosinerji firmasının Microsoft Azure üzerinde çalışan NeoOnline platformu kaliteli ve kesintisiz bir hizmet sağladı. %37 oranında hızlanan teklif verme süreci ile fiyatların tek noktadan yönetilmesi, bilginin merkezileştirilmesi hem güvenlik hem hız sağlıyor.

İş ihtiyaçları:

Aegon Türkiye’nin dağıtım kanalı stratejisinin önemli bir kolu da acenteler ve brokerlar. Acenta ve brokerların müşteri ile temas noktalarında en doğru tavsiye verebilecekleri, fiyat teklifi oluşturabilecekleri, görseli güçlü ve web tabanlı bir programa ihtiyaçları vardı. Bugüne kadar bu konuda farklı platformlar denendi. Ancak kullanıcı açısından hız ve kullanım kolaylığında, bilgi teknolojileri açısından yönetim ve güncelleme konularında da sıkıntılar yaşanmaktaydı. Yazılım ile ilgili yaşanan eksiklikleri giderebilecek, işlemleri satışa odaklanmasını sağlayacak bir sistem arayışına geçildi. Aynı zamanda bulut teknolojilerini araştırılıyor, Aegon Türkiye’ye sunabileceği avantajlar değerlendiriliyordu.

Çözüm:

Aegon Türkiye çözüm alternatiflerini araştırırken Neosinerji firmasının NeoOnline platformu ile tanıştı. Broker, acenta, banka online projesinde hızlı geliştirme olanakları yanısıra geliştirme ve bakım politikalarındaki maliyetleri ve uyum öncelikleri uygulamaya ilgiyi artırdı ve Microsoft Azure üzerinde çalışma fırsatı ortaya çıktı. Neosinerji’nin sigortacılık konusunda bilgi birikimi sayesinde bir ay gibi kısa bir sürede ihtiyaçlara cevap verebilen bir projeyi hayata geçti. Böylece hız sorunları ve erişebilirlik konusunda herhangibir sıkıntı yaşamadan hem test çalışmaları hem canlı ortamlar Microsoft Azure üzerinde barındırarak kaliteli ve kesintisiz bir hizmet sağlandı.

Faydalar:

6 aydır herhangibir sıkıntı yaşanmadan kullanılan platform üzerinden 20000’den fazla teklif verildi. Acente kanalından verilen bütün teklifler bu platformdan veriliyor. Böylece en doğru fiyatlama işlemleri tek bir noktadan yapılıyor. Bu proje sonrasında teklif verme süreci %37 oranında hızlanmakla birlikte yönetimsel olarak ta fiyatların tek noktadan yönetilmesi, bilginin merkezileştirilmesi hem güvenlik hem hız sağlıyor.

AEGON Emeklilik ve Hayat Başarı Hikayesi Videosunu İzlemek için Tıklayınız..

Neosinerji olarak AEGON ile yaptığımız çalışmada, AEGON, NeoOnline Sigortacılık Portalı’ nda toplam 8 ürünü, 169 acente ile birlikte eş zamanlı olarak kullanmaya başlamıştır.

Aegon acenteleri, NeoOnline Sigorta Portalını kullanarak; AEGON ürünlerine ilişkin tekliflerini online ortamda hazırlayabiliyor, tahsilatını yapabiliyor ve teklif ve poliçelere ilişkin takip ve raporlamalarını da kolaylıkla yapabiliyor. Acenteler, AEGON Emeklilik ve Hayat’ın web sitesinden kolaylıkla erişebildiği NeoOnline Sigortacılık Portalı’ ndan ayrıca teklif oluşturmanın yanı sıra, şirketin güncel risk kabul şartlarına, hastane listelerine, tıbbi tetkik limitlerine, şirket ve ürünlerle ilgili tanıtım videolarına da kolaylıkla ulaşabiliyor.

Acenteler teklif, poliçe ve tahsilat işlemlerinin tamamını internet üzerinden online ve gerçek zamanlı olarak her türlü akıllı cihaz (iPad, iPhone, Android işletim sistemli tablet ve akıllı telefonlar) üzerinden her yerde ve her zaman yapabiliyor.

AEGON acenteleri ayrıca, müşteri temsilcisi performans ölçümü, müşteri skor kart takibi,müşteri doküman sistemi gibi işlemleri de dünyanın her yerinden NeoOnline  Sigortacılık Portalı üzerinden yürütebiliyor ve takip edebiliyor.